Gott Nytt Flyt!

Vi vill väl litet var till mans ge oss en NY chans att bli bättre, när vi går in i det nya året? Varje blogg med självaktning ska tydligen avge en Års-summering? Eftersom det mesta som händer i världen är Elände, så avstår jag från att kommentera världsläget, med bombningar, krig i största allmänhet, vidrigheter, skit och svält....

Från den egna vrån kan jag rapportera att året som gått till stora delar inneburit grubbel över hästar hit och dit. Vilket ni som följt bloggen redan vet. 2007 var året då jag kom underfund med att jag inte klarade av att rida så mycket som min ena Springare behövde, och därför var jag tvungen att skiljas från honom. Slut med mitt ridliv?! Den andra gossen blev först triangelmärkt efter flera års kämpande med bakdelskrämpor, sedan dummade han sig så till det grad med sin nya vän lilla Nyponros så att han blev bortskickad. Tårarna föll. Viss framgång med skriverierna kan dock rapporteras, men litet si och så med hälsan. Men vem är jag att klaga, det finns många som har det värre!

Så det är med tillförsikt och goda föresatser jag ser fram emot det nya året. Hoppas att ni gör det också!

Som sig bör kommer här en bild på min favoritmodell framför andra, Sammie, the Little Great Man!

image163

Som för övrigt fyller åtta år (!) några dagar in på året.... En väl bibehållen, barnslig pudel!

image164

Kommentarer
Postat av: skogsfrun

Tack men skogsfrun vill inte flyta! vill ha snö och gå på skidor;) Gott nytt till dig och dina ponnyflickor isis man och pudel:)

Postat av: Pialotta

Den där voven är bara så go så man smälter.. visst ka man sumera men allt detta året nästan har att erbjuda är eländes elände i vår värld inklusive Svea rike.
Men vi får hoppas i alla fall på det nya som snart skjuts in.. Gott nytt på dig o ha de fint.. Kramkram

2007-12-31 @ 20:40:11
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: atiR

Det sötaste jag sett!
Men hur i attans får du vovvsen att "ställa upp"?
Har försökt få mina katter att ställa upp som fotomodeller,,,vill sej inte ,,, men så klart, katter o vovvsar är inte lika "uppfostringsbara".
Gott Nytt till dej o din modell!

2007-12-31 @ 21:26:35
URL: http://www.atir.blogg.se
Postat av: ylle

Skogsfrun: Flyt i form av framgång, ej i vatten!
Pialotta: Vi får ha tilltro till 2008
Atir: Visst är han söt (får man vara sina djurs största fan? JA!) Han har blivit utsatt för mitt fotograferande ända sedan valpstadiet, så han vet precis vad jag förväntar mig av honom när jag tar fram kameran. Han är en posör av Guds nåde!

2008-01-01 @ 09:49:44
Postat av: skogsfrun

jo tack skogsfrun vet, men har så konstigt skämtlynne;)

2008-01-01 @ 12:46:30
URL: http://barasaras.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback