DÖDA fågeln!!!

image77

Jag är en sann djurvän, ja banne mig! Men nu är måttet rågat! En familj fräcka sädesärlor har behagat använda hussens nya bil som TOALETT....  maken till fräckhet!

De bara sitter där rätt upp och ner och skiter av hjärtans lust, och tittar man ut ur huset och skriker åt dem så vänder de makligt på huvet och undrar "Va fan vill Du...?"

Så nu funderar jag på strypning, skjutning, hängning eller stegling. Eller varför inte BRÄNNING?

Som ni märker HAR jag verkligen en mordisk sida!

Kommentarer
Postat av: skogsfrun

Svar till arg och störd *djurvän*:


Ärlan vippar glad
sin stjärt
släpper plätt
gläd dig lilla ylle
på din bil
och ej i nylle


Glad som en ärla i morgonstunden...he he!

Postat av: Inga M

Hmmm vi kan bilda en hemlig sekt av fågelmördare. Jag funderar allvarligt på att strypa tranorna som gapar och skriker jämt runt husknuten.

F.ö. så tror jag att Dina ärlor speglar sig i backspegeln och bajsar samtidigt. De är kända för att vara narcissistiskt lagda. Alternativt ser de en rival i spegeln och attackerar den oavbrutet, timme efter timme.

2007-05-06 @ 23:52:00
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Yllelle

Ärlan vippar med sin stjärt
Släpper snart en annan fjärt
Lortar hela bilen ner
Snart jag orkar inte mer

Detta blir min nya regel
Jag sätter upp en fågelspegel!!!! Ylle

2007-05-07 @ 08:09:50
URL: http://sammie.blogg.se
Postat av: Junitjej

Fy för fågelskit på bilen!!

2007-05-09 @ 19:11:39
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback