Nu ska här studsas fram!

Jag har ofta hemskt ont i mina fötter. Förmodligen är det den alldeles för stora viktbelastningen de stackarna utsätts för. Så det är viktigt att ha bra skor. Dödsviktigt!

Igår hittade jag ett par superdojs från Oasics. Såg ett program på Discovery hur de framställde dessa skor, med dubbla gelbottnar osv. De var väldigt sköna, fanns några par på rea, fast även reapriset var hutlöst. Men man måste unna sina fötter det bästa. Och fina är de också!

Kan ni se (höra) mig och mina skor på promenad? Studs - host - studs - host....

image366

Kommentarer
Postat av: lana

Vill bara påminna om ont i fötterna: det är inte alltid att det hjälper med nya, fina, geléiga, luftkudde skor utan man kanske helt enkelt behöver inlägg i skoena, sedan går allt som en dans. Ett tips ifrån en syster i samma situation!

2008-05-06 @ 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback