Nostalgitripp

Eftersom mina båda andra djurbloggar, Sammies och hästarnas,  fallit in i ett nostalgi-brus, så passar jag väl på även här... kan man inte gå framåt, så får man väl gå BAKÅT!

Här är en bild på hela den lyckliga syskonskaran Block. Med hundar och unge, Felix. Året var väl - kan det ha varit 2003? Från vänster har vi alltså Felix, ovanför honom Helene och min bror Magnus, framför Magnus ligger min svåger Jean-Pierre, vars fru Annika förstås är min syster, hon sitter bakom Pyrenéehunden Mathilda, sen sitter där min älskling Ingvar med vår Sammie....


Och här är min älskade katt Teddy och hans kompis, Stora Silverkaninen Herman, one of a kind. Det var ännu längre sen. Före 1988...



Och här är ylle själv, året var väl -96 eller så, håret var i alla fall längre än idag...


Eftersom bilderna bara är avfotograferade rakt upp och ner, så är kvaliteten därefter. Är det någon som vet var man kan lämna in gamla negativ och få över dem till CD/DVD??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback