Dessa sömnlösa nätter.....

Att inte kunna sova. Så förskräckligt det är. Vrider och vänder mig i sängen, fluffar upp kudden, lägger den onda armen på en egen kudde. Tänder och läser ett slag, släcker, vrider mig mer, ligger på ena sidan och den andra sidan, armen ligger i vägen för kroppen, man skulle kunna koppla loss armarna när man ska sova? Somnar en stund, vaknar av en otäck mardröm, nu är det absolut omöjligt att somna om. "Du kanske har varulvsanlag och inte kan sova för att det är fullmåne?" föreslog en god vän. Jag stirrar på händerna för att se om det växer ut långt, svart varulvshår där, men de ser ut som vanligt, nedbitna naglar som värker men annars rätt normala. Räknar får (var nu DOM kom ifrån) och försöker tänka på trevliga saker. Men det är stört omöjligt. Går upp och sätter mig vid datorn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback