POLLY - ett hot mot folkhälsan?

Ryktet har nått mig att det finns andra som lider av samma sorts missbruk. De blåa påsarnas prassel lockar och förför, och innehållet ger sina (miss)brukare stunder av lånad lycka.

Först den mjuka chokladen, mörk eller ljus, helst flera på en gång, och sen den mjuka kolan. Munnen fylls och all världslig oro försvinner. Tugg tugg.

De värsta missbrukarna är de som gömmer påsarna för andra familjemedlemmar och bara äter när de är ensamma eller i lönndom. Kan man fortfarande visa sin påse offentligt och kanske t om bjuda av den, då är det inte så långt gånget att det är nån fara på färde.

Men de tysta mumsarna, de är förtappade och förlorade. Jag har hört att det finns en storkonsument strax sydost om stadens centrum. Där missbrukas Polly bittida och sent, och mest när de andra i familjen inte märker nåt.

Känner Du nån som är i samma situation. Ring Polly-akuten, Din vän kanske kan räddas? Mums mums knaper  vad jag äter på??????? Det ska Du sk...a    i!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ina-Flina

RÖR INTE MIN POLLY!!!

2005-11-05 @ 20:43:14
Postat av: Magnus Blogg

Jag trodde du tagit bort pollyperna för länge sedan

2005-11-09 @ 20:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback