Snigel snigel på vägen där....

32130-12

Säg vem som tristast i landet är! Jag?

VARFÖR är de flesta bloggar så urbota ointressanta? Handlar mest om vad vederbörande ätit till frukost eller vad en ny kjol kan kosta (ohyggliga priser, tycker en gammal typ som klär sig praktiskt men inte moderiktigt... ) Jag efterlyser fler bloggar som vill berätta något. Något mer. Ja tro nu inte att jag drabbats av hybris och tycker att just min blogg är så märkvärdig. Det är inte det. Men vem är intresserad av att jag åt yoghurt och drack té i morse?

VARFÖR bor jag i ett så kallt och mörkt land? Jamen flytta då, invänder Du förstås. Logiskt.

VARFÖR får jag alltmer sällan några mail?  Kan det vara så, att mina mailisar faktiskt läser denna blogg, och tycker att dom inte behöver höra av sig mer. Dom får ju mina rapporter ändå. Kan det va så trist?

VARFÖR skriver jag överhuvudtaget det här? Vet inte. Slutar nu. Hjälp mig, Ina! Eller nån annan.


Kommentarer
Postat av: rita

Oavsett vad "vi" skriver, eller inte, älskar jag dina otroligt vackra foto!

Postat av: Nina på Johangården

Inte är du trist!

2005-12-02 @ 23:35:50
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback