FAN vad trist det är med bloggen!!!!

Tappar liksom lusten ibland. Lusten att blogga. Det känns så jävla ensamt. Har inte en susning vem eller vilka som varit inne och kollat sidan. Eller vad dom tycker.

Visst ser jag på grafen att det varit inne ett antal. Krympande litet antal. Förmodligen för att jag inte skrivit på sistone. Ha ha! Jag menar, vad nytt finns det att titta på då?

Men det skulle vara mycket roligare om några flera vågade (orkade ) lämna spår efter sig. En kommentar t ex.

Ämnen att fundera på och skriva om saknas ju inte!

Man kan ju fan lika gärna sitta och prata med väggarna!

Kommentarer
Postat av: rita

Så där känner vi nog alla, från och till! Du ser ju på besökarantalet att du blir läst. Ibland får det vara trösten. Och som läsare finner man inte alltid en kommentar att lägga. Jag vill gärna lägga en kommentar där jag läst, men nuförtiden gör jag inte alltid det. Speciellt inte där det är krångligt att få dit en kommentar. sjösjukebokstäver skall fyllas i. kommentaren skall godkännas först, osv osv, Sen har jag märkt att ju fler kommentarer du själv lägger, ju fler får du tillbaka! Så mingla runt i blogglandet, skriv några ord här och där, så skall du se att du får svar tebax!
I början när jag bloggade tyckte jag det var viktigt att få denna respons, men idag struntar jag totalt i vilket,,,jag ser ju antalet besökare, och det räcker för mej! Men visst kan man tröttna ändå,,,,då är det väl dax för en liten paus.

Postat av: Ylle

Jo visst har Du rätt.

2006-02-02 @ 08:09:57
URL: http://sammie.blogg.se
Postat av: Lola

Jag utmanar härmed dig
Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

2006-02-02 @ 16:33:39
URL: http://bonusbiomamman.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården

Här var jag och kikade...

2006-02-03 @ 00:25:15
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Annaa M

Förstår precis vad du menar! Så jag gör ryck ibland och är inne och kommenterar andra som kanske varit inne hos mig för länge sedan.
Ibland skulle jag vilja vara utan grafen... man blir lätt lite fixerad!
Och som jag sa till någon annan idag, det konstigaste tycker jag nog är vänner och bekanta som säger att de varit inne och kollat min blogg men inte kommenterat. Blir det kanske för privat?

2006-02-06 @ 21:43:03
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: POS

Det ligger mycket visdom i orden "Det ni vill att människorna ska göra mot er, det ska ni också göra mot dem." Ibland lever jag efter de orden. Till exempel nu. Jag blir mycket glad för reaktioner på min egen blogg, alltså reagerar jag på andras. Ibland.
Jag har en bekännelse: Jag har varit här många gånger förut, och inte lämnat något efter mig. Härmed lovar jag bot och bättring!

2006-02-07 @ 07:47:07
URL: http://www.ichtys.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback