Ponnypojkarna i mitt hjärta

image124

Jag har inte GLÖMT mina älsklingspojkar, om ni nu trodde det....  Men mitt hjärta är stort nog för att rymma BÅDE ponnypojkar och prinsessor!

Men som det är nu känns det alldeles utmärkt! Gossen som var understimulerad och "underdog" här har fått det bästa av hem, där han stortrivs. Ledargrabben har fått prova på riktigt flockliv och har där ett harem av små söta ponnydamer och lär sig hästspråket, i den mån han inte kunde det förut. Och småprinsessorna glädjer en tacksam matte med sina härliga personligheter och små skutt i hagen.

Och jag slipper ha ett uns av dåligt samvete. Snacka om "win-win-situation"......  Men därmed inte sagt att jag inte SAKNAR mina ponnypojkar! Förnuft och känsla går som bekant inte alltid ihop. Livet måste emellertid gå vidare, i nya spår....  kram på er alla från Ylle   - som lycklig kan meddela att Hundet mår mycket bättre idag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

detta är något för din häst.
http://www.blandatsidan.se/hest/
hahaha

Postat av: Marie Nilsson

Skönt att Hundet mår bättre, förhoppningsvis gör även matte och husse det också!

Samvete och saknad går heller inte alltid ihop. Det finns många jag saknar, både människor och djur. En del får man aldrig tillbaka. En del kan man i alla fall få en pratstund med och krama om då och då. Man får kämpa på så gott det går och göra det bästa av situationerna. I morgon kommer nya saker att fundera över, nya problem att lösa och nya saker att vara glad och tacksam över.

2007-12-06 @ 11:17:27
URL: http://welcome.to/stuteri.exzentric

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback