Tacksam torsdag...

image125

Hundet är tillbaka!!! Efter att i över ett dygn ha varit en icke närvarande hårboll, kom han i förmiddags trippandes ut ur sovrummet och sa "Jag är tillbaka!"   Matten jublade och slog volter. Vi gick genast en promenad och han klättrade upp på fornborgens topp. Som ni ser med lilla svansflaggan i topp!

Jag är tacksam över:
-hundet är frisk igen
-prinsessponnierna är glada och leker
-Vhiskurpojken trivs med en hord av glada ponnyflickor runt sig
-hussen är hemma efter en hård dags arbete
-det regnade inte idag
-jag är (någorlunda) frisk, jag kan i alla fall GÅ och har väl de flesta sinnen kvar, mer eller mindre
-vi bor i ett fint hus där jag stortrivs
-jag har en superbra ganska ny bil som jag älskar att köra (Subaru förstås)
-vi har 3 hektar mark som är bara vårt
-mitt lilla stall fungerar alldeles utmärkt
-Sveipur har fått ett prima liv
-hösilaget är perfekt i år
-likaså havrehalmen
-jag har många goda vänner
-och en och annan mycket GOD VÄN
-min bror var på besök idag
-och hundet är frisk igen!

Kommentarer
Postat av: AK

Så skönt att pudelpralinen mår bra igen! Det är hemskt när de är sjuka!
Du har mycket att vara tacksam för och är klok nog att se det, härligt!

Postat av: Marianne

När man hittar guldkornen i livet så har man förmodligen funnit det som är värt att lägga tid och energi på. kram

2007-12-07 @ 22:26:06
URL: http://ekoxenskennel.bloggagratis.se/
Postat av: Ann-Louise

Visst är det härligt när man känner att man har så mycket att vara glad för och att man har fokuset på det än att leta reda på allt man inte har/kan och oja sig över det.

Härligt att Sveriges vackraste hund är frisk igen!!!

2007-12-14 @ 08:57:46
URL: http://hastochhund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback