En bok-varning!

Vilken skit-bok jag råkade ut för. Läser  ganska mycket och det var längesedan jag fick ett sånt bottennapp! . Leif GW Perssons "Lindamordet". Det var längesedan jag läste en sån sörja. Dåligt och fattigt språk, en trist och oförskämd beskrivning av huvudstadens Mordkommission, som drar ner till den aktuella staden där mordet begåtts och ägnar sig åt att häva öl och diverse annan alkohol, vräka i sig mat, snacka skit  och peta sig i näsorna ....

Jag förstår inte vad syftet med denna bok är, om det är att förlöjliga poliser eller ska föreställa underhållning i allmänhet?  Kan NÅGON tycka att den är läsvärd? Här gärna av er på min blogg i sånt fall!

Ett gott råd: Läs den inte!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

GW brukar väl inte skriva skit i vanliga fall... eller har jag fel.

Har inte tänkt att läsa den boken.

Postat av: Ina

Med tanke på hur mycket skit han fått för boken - så kanske man inte ska läsa den. Läs något annat kul - Ina-bloggen t.ex.:)

2007-01-26 @ 15:32:16
URL: http://ina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback