Pissväder

Shit, vad blött det är.
Här växlar vädret mellan regn och skurar. Himlen är grågrå.
Inte roligt.
Jag som är så väderberoende känner hur humöret sjunker i botten.
Ta mig tusan så STÄDAR jag t o m hellre när det är solsken ute, än när det regnar. Även om det förstås vore mer praktiskt att göra det när vädret ändå är dåligt...

"Regn behövs.." jag hör allas knappt övertygade mumlande.
Nå, inte för att jag är vän av trettio graders stekande sol heller.
Som i så mycket annat är jag helyllesvensk i mitt sinne och vill ha det "lagom".
Lagom varmt.
Och lagom mycket sol.

Dessutom gör alla lågtryck att allt det onda värker mer. Både inuti och utanpå.
Jag tror att jag tar och ändrar bloggen till SVART!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Va´fräck din blogg blev! Verkligen dramatisk!
(Men om det är lite dystert borde du VÄGRA falla till föga och i stället göra en i bjärta pasteller eller NEON-färger ;-) )

Postat av: Yllelle

Ja men A-l, JAG KAN JU BARA ANVÄNDA MALLARNA
-har ingen aning om hur man gör en egen design.. kanske kan jag lära mig, men vem vill.....?
Eftersom jag är en FISK så är jag rätt känslig, som ett rö i vinden, är det ruttet väder och jag blir deppig så är det SVART
-fast rosa med hjärtan låter ju muntrare förstås...

2007-07-13 @ 10:17:16
URL: http://sammie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback