Transportträning

ÅÅÅ., Dropi-hästar är bara så underbara!!  Häromdagen skulle vi transportträna litet lekfullt, så jag satte bara ett snöre runt halsen på gossen och visade honom rampen. "Gå in, söta Du..."   Han kollade litet, och sen---   gick han in!  Underbara ljuvliga islandshäst!  Härliga samarbetsvilliga pojke!  Han gör så att mitt hjärta smälter, om och om igen...    Han är så lyhörd ...   

image68
Vad vill Du matte?

image69
Jaha, jag ska gå in här tycker Du?

image70
OK, jag går väl in då!

Kommentarer
Postat av: skogsfrun

Inte första träningspasset det där va:) Finns det något gott som väntar i transporten?
Dropi vad? Det finns flera hingstar med det namnet.

Postat av: Darkangel och Mumma

Förstår att hjärtat smälter... :)

2007-09-28 @ 20:58:07
URL: http://aselli.se/
Postat av: ylle

Dropi fra Midsitju förstås!
Som Jenny och Hreggi på Bårby tog in, han har varit riktig matador i islandshästaveln vad jag förstår. När man ser en avkomma efter honom kan man nästan säga att det ÄR en, innan man vet härstamningen.
Nix gott i transporten, skogsfrun! Bara rena nöjet att leka med matte och vara till lags!

2007-09-29 @ 08:33:19
Postat av: Anna

va! är det Mósi från Midsitju? Det är ju pappan till min häst :) Min häst heter Mósi, jätte snäll! Han går bara rakt in i transporten.. Va kul att äntligen få se hur han ser ut :)

2008-01-16 @ 16:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback