Löshoppningsträning

Mera häst i bloggen! Vissa jublar, andra suckar. Men ingen är förstås tvingad att läsa och titta....

Igår var vi ett gäng hurtiga kvinns som löshoppade ett gäng hästar (ponnier) på Marika Teinerts förträffliga bana. Alla var hur duktiga som helst.  Se bara här:

image329
Agnetas vackre Isak (korsning morganhäst x new forest) visade snygg stil. Han har minsann varit med förut.

NybörjarenTigur, islänning och bara två år, tyckte nog att det här var kul:
image330

image331
Weslhstoet Nattens Ariel visade att hon kunde kontrollera sina långa ben i eleganta språng

image332
Likaså welshstoet Saga...

image333
Sist men inte minst visade russet Diva framhovarna....

Mattes Älskling Vhiskur tog också några skutt, men då hade matten förstås inte kameran framme...

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Jag tittar gärna på både hästar och hundar :)

Postat av: Gitte

Det kan aldrig bli för mycket häst i den här bloggen :-)

2008-04-03 @ 09:26:16
Postat av: EXZENTRIC

Mera ponnyer!!!

Marika såg också ut att kunna kontrollera sina långa ben. Funkar det för mig att komma på besök vid någon träning en helg så gör jag det gärna.

2008-04-03 @ 14:49:33
Postat av: Agneta

Nästa gång ska jag ta med mig min lilla kamera och plåta Whiskur, men tyvärr blir det inte alls så fina bilder som när du tar.

2008-04-03 @ 15:43:54
Postat av: Emma

Kanon blogg!! uppskattar folk som gillar hästar,inga suckar här:):)
Hejar på dig:)

2008-04-03 @ 17:16:31
URL: http://varadjur.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback