Och bråket då?

Om ni undrar hur det går med flickornas bråk? Det är stundtals litet bättre, inbillar jag mig. De bråkar förstås inte hela tiden, mest när jag är inne hos dem. Båda vill att jag klappar dem, berömmer dem, tar ut dem för borstning och promenad/tömkörningsövning. Jag vill inte skiljas från någon av dem, men grubblar vidare. Hur ska jag kunna ta hem islandspojken, när inte flickorna kan hålla sams? Blir det inte rent kaos då? Kanske ger sig båda två på lilla Nyponros? Borde hon inte få komma nånstans där hon har jämnåriga att leka med? Hon är ju så lekfull, men Cinnamon är mer treårigt tant-tråkig och svår att få igång...

Förutom när hon "läxar upp" Nyponros, som här:
image263

Men ibland kan det se ut så här också:
image264
Snälla hästflickor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback