SOS - jag skulle behöva litet kharma

-och massor av goda energier! Finns det nån som har sånt över? Skicka det då genast!
Det känns litet deppigt nu.
Hästarnas bråk alltså.  Hade besök av några små snälla flickor igår, och då blev det ett riktigt ståhej i hagen. Båda hästflickorna gick igång på alla cylindrar, och mattes arga tillrop gjorde ingen nytta alls. Båda ville bli klappade, genast, och helst av alla besökarna samtidigt. De uppförde sig skrämmande aggressivt.
Något måste göras.

Finns det inte någon plats därute där Nyponros skulle kunna få leka med jämnåriga?
Med goda hästvana människor, bra foder och suveräna hagar?
Men det vet jag ju inte, om jag inte annonserar.
Vill inte.
Får inga svar. Bryr sig någon?
Har mardrömmar varje natt.
Min bror har börjat kalla mig för Hästhandlar´n. Jag uppskattar inte skämtet alls. Vilket skämt?
Något måste göras, vill inte!
Jag vet, det finns värre problem här i världen. Men inte för mig just nu! För i mitt Hästparadis så ska solen skina, fåglarna kvittra och alla vara vänner!

image265
Glada flickor i ösregnet i dag, i sina lila kostymer nere på gammelbetet.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det är inte roligt alls när den positiva energin bara rinner ut!
Jag har inte så mycket heller på lager nu, men jag skickar dig en kram fylld med pepp och värme iallafall!

Inga problem är för små eller för stora... problem går inte att mäta eller att jämföras! Det enda vi kan göra är att dela dem.. och stötta varandra! Tack för DITT varma stöd borta på hörnet hos mig...!

Kram..

Postat av: Anonym

Isak och jag kom förbi med giggen i går i regnet, då såg de glada ut i alla fall.
Annsofi såg i morse att Isak hängde i Geislis långa islandpäls, full fart i regnvädret.
Det löser sig ska du se, på något vis.
Jag ringer, Agneta

2008-02-27 @ 20:30:30
Postat av: skogsfrun

Du kanske skulle låta betäcka 3-åringen?

2008-02-27 @ 20:57:09
URL: http://barasaras.bloggagratis.se
Postat av: atiR

I mitt nästa liv, (om man tror på sånt), måste jag få bli en häst hos dej!

2008-02-28 @ 04:22:44
URL: http://www.atir.blogg.se
Postat av: ylle

TAck snälla ni för ert stöd!!!
Skogsfrun, jag har också tänkt i de banorna...
kanske skulle damen bli snällare mot sin kompis då? Och hormonsvallningarna avta...?
Eller tillta?

2008-02-28 @ 07:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback