Förhoppningar

Inga nyårslöften här - men dock förhoppningar om förmåga till förändring - jag går bara till mig själv eftersom JAGET är det enda jag förmår ändra på!

Inför 2008 skulle jag vilja:

-ha större fördragsamhet med människors (inkl min egen) otillräcklighet
-försöka förstå och förlåta istället för att döma och fördöma andra
-vara tacksam för allt jag har och inte avundas det andra har
-leva i nuet, lämna gamla sorger och oförätter och istället finnas här och nu och ha förtröstan inför framtiden
-kunna ge beröm så fort jag ser något positivt och hålla inne med kritik och mina åsikter om de inte är uttalat efterfrågade
-vara rädd om mina närmaste och mina vänner och låta dem förstå hur mycket de betyder för mig, varje dag

image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback