Magiska kvällar...

Även om dagarna må vara för heta för min smak (men jag aktar mig noga för att klaga) så är dessa ljumma kvällar helt magiska.

Synd bara att min Hjärteprins, tillika gourmetkock, är bortrest. Fågelkörens konsert på kvällen är fantastisk!

Mathållningen denna helg har blivit rätt erbarmlig. Igår yoghurt till frukost och under dagen två koppar kaffe med bulle. Till kvällen två varma mackor och ett glas vin. Idag blev det en kopp té med hård macka på morgonen och till lunch en portion färska tortellini. Nu som kvällsmat blir det en öl och en påse micropop.

Eftersom jag är en reformerad snaskoman aktar jag mig noga för att köpa hem godis när jag är själv. Det skulle förtäras med blixtens hastighet.

Vad smal jag skulle bli om jag levde ensam!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Jag brukar säga att kvällarna är de varma dagarnas belöning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback