Blogg- bläääääääääääääää

De flesta bloggar är tröttsamt ointressanta. Jag har sagt det förut: Att läsa om folks "dagens outfit" - alltså vad de har på sig just idag, eller vad de åt till frukost, eller andra långrandiga och tråkiga uppgifter, det gör väl ingen glad?

De flesta inläggen i bloggarna är dessutom alldeles för långa! Man somnar av uttråkning redan efter halva uppsatsen!

Men de där bloggarna får 20-30 kommentarer. Kanske är det jag som har fel. Kanske ska man pesta sin omvärld med omständliga beskrivningar av sin frukost eller hur man kammat sitt hår eller hur man målat sina ögonfransar?

Kanske är det MIN blogg som är fel - dötrist???

Av döma att besökarantalet och avsaknaden av kommentarer så är det just så - gäsp - att min blogg är helt onödig!  Så varför i hela fridens sitter jag här framför datorn?

Det finns så mycket annat som faktiskt är roligare. Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Och vad är nu detta? "Tack för mig!". Du skämtar väl? Din blogg ligger ju numera med i min "morgon-kolla-av-runda"... Kom igen!



För lite besöksantal? Mer marknadsföring, väl...



För lite kommentarer? Fortsätt hetsa oss besökare!



ps. Snygga gröna färger, förresten.

2008-05-15 @ 13:27:45
Postat av: ina

Har du bloggångest igen? Jag kollar din sida nästan varje dag. Och bara för det så ska du få något att bita i - var köper man en åsna?

LillSiss

2008-05-16 @ 07:26:08
Postat av: Kersti

Jag hoppas att du inte tänker försvinna från bloggsfären. Jag tycker om att titta in här även om jag inte alltid kommmenterar.

Postat av: ylle

Hej Åsa, Ina o Kersti. Nää, jag försvinner nog inte från bloggosfären, även om den äcklar mig ibland. Bloggandet tar alldeles för mycket tid, och ibland känns det helt meningslöst. Ändå kan jag inte låta bli. Det är DITT fel Ina, Du som drog in mig i det här.....

2008-05-16 @ 21:26:18
Postat av: Manolito

Snälla fortsätt!!

2008-05-17 @ 11:19:09
Postat av: Elisabeth

Tänkte kommentera ditt inlägg "det där med att säga vad man tycker"... men det går inte!?

Ville bara säga att det är nog ett av de bästa inlägg jag har läst på länge!

Så himla bra tänk och skriv... och jag kan bara hålla med!

"Man bör alltid säga sanningen - men alla sanningar bör inte sägas"!



Så jag hoppas verkligen, min vän... att du inte slutar blogga!! Jag vet att jag är dålig på att besöka andra bloggar just nu... det blir lite som det blir.. inga besök efter några rutiner eller listor... men det blir bätte!

Jag ser behovet av bloggandet på olika plan... jag får skriva ner mina minnen... jag möter vänskap som bär igenom ensamheten... jag får möta andra människor...ja, jag tycker att bloggen i sig fungerar både som en livlina och fyller en social funktion!



Varm kram till dig...

2008-05-17 @ 20:24:45
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: AK

jag är väl konstig, men jag tycker det är ganska intressant att läsa vardagligheter som vad som äts till frukost och så...men outfits ger jag tusan i.

Men fram för vardagsbloggar, funderingar, löjliga detaljer, DET tycker jag är bra bloggande.

2008-05-18 @ 16:49:04
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: ylle

Hej alla!



TACK för alla kommentarer, det gör en glad att få några rader från er läsare av min blogg! Ni skulle bara veta! Och att få läsa att nåt inlägg varit klokt, ja det värmer ju ännu mer. Tack själv, Elisabeth!

2008-05-21 @ 06:52:09
URL: http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback