Morgonen är MIN tid!

32130-27

Ögonen klara och utan grus. Om jag möjligen fått några timmars sömn kan jag känna mig riktigt pigg. Tyst tyst i huset. Ulltotten snusar gott i Mammakartongen (min säng). Dagen lovar att kunna bli nåt bra. Hästpojkarna har fått sitt morgonmål och tuggar nöjda nere vid stallet. Jag kan koppla av, sitta vid datorn, kolla om någon möjligen kommenterat min blogg eller skickat nåt mail.

Morgonstund har guld i mun. Det kan kännas riktigt hoppfullt.

Inga vassa kanter. Inga svarta kanter heller. Möjligen under naglarna - usch. Jag är dålig på skönhetsvården. Ska skärpa mig. För svarta kanter under naglarna är inte trevligt. Tänk att jag har flera naglar som är så långa att de fått svarta kanter! Det är ett mirakel i sig. Mornings rule!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback