Glad Påsk på er allihopa!!!!

32130-36

Sammie och hönan och deras människor önskar alla en trevlig påsk!

Ååååå  traktormannen skulle jag vilja ha i närheten. Just nån sån som har tid och kan hoppa in och hjälpa mig med sånt jag inte klarar. När inte hussen har tid.

Annars återkommer jag sakteliga till världen. Vilken tid det tar! och vad svettigt allting blir, när man är så här nedgången och svag. Men det finns hopp om livet, och snart har all snön smält, och då blir vi så glada så!     Fridens!

Kommentarer
Postat av: Sia

Glad påsk på dig med Ylle! En traktormänniska är inte helt fel! :D Du får ta a-kort!! :D

Postat av: Nina på Johangården

Det bästa man har sätter man på bordet...

Krya på dig!

2006-04-18 @ 22:46:47
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Darkangel

Så söt att jag vill äta upp honom. :)
Nej, det där blev fel.
Jag vill bara ge hunden en puss!

2006-04-25 @ 01:36:55
URL: http://pyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback