Stygga älskade små kramdjur!!!

32130-27

Björnen Engelbert har nu funnit sig helt tillrätta med sina nya kompisar. Så till den grad att de i natt festade till på några flaskor de hittade... men jag kom allt på dem jag!

Älgis, hästen Hästis och Tokiga Ankan var inte sena att hänga med på Engelberts sluga förslag om festandet. Fast han påstod att det var de andra som hämtade flaskorna. Här står ord mot ord. Men jag förlåter dem, för de är så himla söta och kramgoa. Vem har inte gjort dumheter nån gång?

Länge leve Barnsligheten! Måtte jag aldrig växa upp!

Kommentarer
Postat av: Rita

Här är det som gjort för fest,,, ser jag!

Postat av: bror

hajar, naglar och annat hemskt kan passera men när jag ser en flaska Tullamore bland djuren måste jag kommentera: där var jag ju i höstas - i Tullamore. Hoppas få vara bland djuren snart...

2006-02-22 @ 21:05:04
Postat av: Nina på Johangården

Men! Var det Engelbert som hittade på att de skulle festa?! Han som skulle vara så änglalik?

Ja, där ser man. Hade en liten fundering på att kanske köpa honom men nu ser jag att det nog var bra att bara fundera... För vem vet vad han dragit in mina hundar i för tok?

Är mer ok om han festar med de andra gosedjuren.

2006-02-23 @ 17:27:37
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ina

Änglar - finns de? Kul för gossedjuren att partaja och kul för dig att du har barnasinnet kvar tycker jag. Leka bör man, annars dör man!

2006-02-23 @ 21:54:56
URL: http://ina.blogg.se
Postat av: Ylle

Ja, vems idéen egentligen var är svårt att slå fast så här efteråt. Ord står mot ord. Men faktum är att de aldrig har rört några spritflaskor innan... Nå, vi har talat ut om saken,och inga straff kommer att utmätas. Det kan vara Engelberts sätt att markera sin ställning, kan inte vara lätt att komma till ett nytt hem med så många små luddiga personligheter. Men jag älskar honom förbehållslöst ändå. Han är SÅ söt!!! Ylle

2006-02-24 @ 06:35:47
URL: http://sammie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback