Mmmmmmm.... mums! Brad!!!

Han är verkligen läcker, Brad Pitt i rollen som Döden i "Möt Joe Black". Om Joe var den som kom när stunden var inne, då har man inget att vara rädd för... snarare tvärtom!

Inte för att jag är speciellt rädd för döden. Det måste bara vara att inte vara. Som att sova, men utan drömmar, och utan att vakna. Som att bli sövd. Pang - så är man borta. Sen vet man inget mer. Och vad är DET att vara rädd för? Kanske är jag mer rädd för att lämna livet utan att ha gjort något avtryck alls då. Inte betytt ett skit. Och vad är vi annat än dammstoft i Universum?

"Det är bara att gå på som förut och inte stanna eller se sig om... det är bara att gå på som förut och inte bry sig om varifrån man kom..." (Ola Magnell)



Kommentarer
Postat av: rita

En stor dag för dej förstår jag! Hoppas det ger dej det du vill det skall göra!

När min stund är inne hoppas jag det blir med Joe Black!

Postat av: Ylle

Då blir vi två (med Joe) Jotack, dagen var givande men nu har jag en förbåld huvudvärk, för mycket spänning tror jag. Måste smälta allt först!

2006-01-07 @ 20:41:43
URL: http://sammie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback