Min blogg har över 6000 sidvisningar!!!!

Nu var ju det här med bloggen ingen tävling precis, men det är ju roligt att så många läser i alla fall. Även om det har blivit litet skruttigt med inlägg från mig sista månaden.

Vad som är tråkigt är att det är relativt många inne och läser, men få som lämnar spår. Det känns väldigt monologaktigt att bara skriva rakt ut i rymden! Så snälla Du som läser, lämna gärna en kommentar. Vad som helst, bara ett livstecken. Det vore roligt att veta vilka ni är. Klicka på "kommentar" under texten bara, så kan ni skriva in en hälsning eller nåt. Jag lovar att det skulle bli många fler inlägg från min sida om jag bara visste vilka ni var!   hälsningar   Ylle alias Bittra Ull alias Lit Brutal

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Tänkte skriva ett litet livstecken här i går kväll... men bloggen vill annorlunda. Den var sååååå seg och trist och det gick inte att kommentera.

Men nu funkar det!

Postat av: Ice Brother

Ett vårtecken från norr. Idag har jag kört från Haparanda till Umeå. Tempen har varierat mellan 4 och 20 grader. I Skellefteås norra delar är det nästan full grönska sedan åtminstånde måndag. I övrigt bara brunt och grått i naturen förutom alla vita isar och blå vatten. Jag undrar varför Skellefteå grönskar så ensamt? Jag har sett det förut också.

2006-05-10 @ 19:04:38
Postat av: Rita

Jag har dej på min favoritlista, så jag ser när du pingar ett nytt inlägg. Då läser jag och lämnar oftast en hälsning. Men hos mej var din sista ping 4 maj??

2006-05-10 @ 23:44:34
URL: http://www.atir.blogg.se
Postat av: Ylle

Ja, jag lever givetvis inte som jag lär!!!! Ylle

2006-05-11 @ 07:37:01
URL: http://sammie.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Ylle!
Din blogg ligger på mina favoriter och jag brukar kolla den med jämna mellanrum och se vad du har skrivit för tänkvärt. Märkte att du låg lågt ett tag, men att du kommit tillbaka igen. Själv har jag ingen blogg ännu men jag kanske får hjälp att lägga upp en när min nyvunna släktning som jag hittat på nätet kommer och hälsar på i sommar. Vi har en gemensam släktsaga som sträcker sig tillbaka till 1640-talet.

Hälsningar
Nicolin på Fädernegården

2006-05-11 @ 17:59:19
Postat av: Ylle

Tack söta ni för att ni hörde av er! Ni som hörde av er! Ylle

2006-05-13 @ 16:10:52
URL: http://sammie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback