Min aura är lila....

Your Aura is Violet

Idealistic and thoughtful, you have the mind and ideas to change the world.
And you have the charisma of a great leader, even if you don't always use it!

The purpose of your life: saying truths that other people dare not say

Famous purples include: Mahatma Gandhi, Martin Luther King, Jr., Susan B. Anthony

Careers for you to try: Political Activist, Inventor, Life Coach


Gjorde ett auratest som jag hittade hos Lyckliga Grodan. Så här blev resultatet. Inte så tokigt, vilka personligheter jag delar den lila auran med!!!!!!!!!!  Urk!

Ja, det där med att säga sanningar, det har jag levt med (och lidit av ibland) större delen av mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Jag blev lila jag med!

Postat av: Gitte

Jag e gul. Kul test :-)

2007-12-10 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback