Uteliggar-looken, varför är det så poppis?

Skona oss, snälla manliga makthavare, från era tredagarsstubbade, solkiga hakor som ser ut som de kommer direkt från härbärget för långtidsalkisar... eller från parksoffan?

Varför har detta mode kommit för att stanna? Vilken man inbillar sig att det är chict att se ut så här? Vilken kvinna kan uppskatta ett sådant utseende? Frånsett hela det sjaskiga intrycket man får, som gör att i alla fall jag har svårt att ta till mig vad mannen ifråga egentligen säger, så är det FULT! Gräsligt, avskyvärt! Att man i grunden ser ut som man gör, det kan väl inte hjälpas, men att på detta sätt verkligen förfula sig, jag har så svårt att förstå vitsen med det. Senkommen trotsålder?

Ta fram rakapparaten, eller skaffa ett RIKTIGT skägg som alternativ!

Kommentarer
Postat av: Ina

Men det fattar du väl att de är så viktiga att de inte har tid att vare sig raka sig eller stryka kläderna... suck ...

Postat av: Nina på Johangården

En del ser ut som om de har mögel på hakan och kinderna... fy bubblan.

2007-01-24 @ 19:35:14
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ylle

ja visst ser de mögliga ut!! Finns det INGEN i deras närhet som kan upplysa dem om att de gör ett äckligt och vidrigt (och dessutom i mitt tycke oprofessionellt) intryck? Ylle

2007-01-25 @ 08:04:02
URL: http://sammie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback