Bloggberoende - vadå jag?

Det är nog bara att erkänna. Mina fingrar söker sig direkt till bloggknapparna när jag satt på datorn. Är just nu inne i ett stim av inlägg. Vet inte varför, men huvudet bara exploderar av tankar och uppslag. Det finns ju så mycket att skriva om!

Men det kan inte vara nyttigt att hänga med näsan över datorn så mycket. "Get a life.." som de skulla ha väst på en amerikansk film. Så jag ska nog ta min näsa och resten av min kropp och gå ut i naturen och livet som pågår. Det doftar så härligt vår, och det finns så mycket GRÖNT att upptäcka.

Ger mig själv en stunds time-out från bloggandet. Får se hur länge det varar....

Kommentarer
Postat av: Heidi

känner igen mig i det du skriver. otäckt att man kan bli beroende av något som ska vara lätt underhållande, inte bli en mani =)

Postat av: Ailura

Är också helt beroende! Eller besatt. ;)

2007-05-10 @ 09:32:45
URL: http://ailura.blogg.se
Postat av: Ann-Louise

Ja, man sitter vid datorn alldeles för mycket. Värst var det när jag skrev på forum - det tog ALDRIG slut. Svar-svar igen-nya frågor - svar - fler
svar... Just nu blir det bara småinlägg på bloggen och en och annan bild. April - maj är alltid mycket att göra vad gäller jobb, kurser, trädgård och släktträffar...

2007-05-11 @ 00:47:00
URL: http://hastochhund.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Det är därför man inte får några mail längre???

2007-05-11 @ 09:26:49
Postat av: skogsfrun

Ett trevligt beroende tycker jag och har inte alls dåligt samvete. Kanske lite manisk periodvis men sånt går över;) Missar möjligen något Tv-program men annars hinner jag med det jag ska både ute och inne. Måste vila benen ibland och varför inte framför datorn?:)Är du snart tillbaka nu från promenaden Ylle?

2007-05-11 @ 19:29:32
URL: http://barasaras
Postat av: Anna

Ja visst blir man beroende?! Man bor ju vid datorn nu =D

2007-05-12 @ 18:26:17
URL: http://www.annaseverin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback