och där stod jag med snöskyffeln...

Alla prognoser för idag fredag sa med eftertryck att det skulle bli SNÖOVÄDER här hos oss på upplandskusten. Ge er inte ut om det inte gäller livet, löd varningarna. Så, lydig medborgare som jag är, plockade jag fram snöskyfflarna, den orange vinter-igloo-overallen och back-on-track-understället.

Till min stora förvåning såg det ut så här i eftermiddags:

image83

Rena vårbilden, eller hur? Det gula på marken är inte alls blommor utan löv. Och när träden precis börjar sluta gulna så ser de nästan ljusgröna ut....

Men jag klagar inte. Jag är överlycklig så länge Kung Bore håller sig borta!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Nämen! Här har det hänt saker! Ljuset har återkommit till Ylle och hennes sida.....
Va´fin den är och vilka fina bilder! Du vet ju att Sammie är min absoluta oslagbara favorit-vackre vovve!!!!! Kul att du lagt in så många bilder på honom! Nu ska jag gottarunt, läsa och titta lite noggrannare....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback