Sju saker Du inte visste om mig?

http://app.blogg.se/tags/17115/ninavallonprinsessa   utmanade mig, och jag får väl ta upp handsken...? Men jag kan inte länka vidare och utmana några andra, för mina vänner gillar inte sån typ av sysslor och kommer bestämt att stena mig om jag gör det... mina bloggvänner, tjaa, de får nog från annat håll...

1. KÄNSLIG SOM EN SUFFLÉ   Jag är FISK i stjärntecknet och som sådan oerhört känslig för stämningar. Om jag kommer in i ett rum där det är dålig stämning, så gör det nästan ont i mig och jag backar gärna ut därifrån. Jg känner tydligt om någon inte tycker om mig. Omvänt kan jag känna oerhört stark sympati för någon människa som jag inte känner, bara sådär direkt. Och det brukar hålla i sig.

2. SUKTAR EFTER BERÖM  Som liten fick jag nästan aldrig beröm, vad jag kommer ihåg, och är därför alltid sugen på positiv bekräftelse!  (är vi inte alla det?)   Varje beröm vårdas ömt långt in i minnet.

3. CHOKLADMONSTER  Jag har en '"hemlig" last, nämligen CHOKLAD av bra märke! Kan ibland ösa i mig hur mycket som helst av den varan. Vilket sedan syns i ansiktet - aj aj aj

4. DJURGALEN Jag är galen i djur och hade jag inte en medmänniska att ta hänsyn till skulle jag nog fyllt upp hela huset med olika djur...  kan se djurprogram dygnet runt, ja nästan i alla fall...

5. MORGONSTUND HAR GULD I MUN  Jag avskyr att ligga i sängen och dra mig. På morgonen ska man upp, upp, upp. Det jobbigaste som finns är när man har gäster som inte kliver upp i ottan och man måste tassa på tå för att inte väcka de sjusovarna!

6. OTÅLIG SOM FÅ Jag är världens otåligaste människa. Har jag bestämt att göra något så vill jag att det händer på stört! Det kan nog vara rätt så jobbigt för omgivningen. Ska vi åka nånstans så vill jag att vi susar iväg på sekunden  osv osv  Blir mycket störd om folk inte håller tiderna man bestämt.

7. Det här berättar jag - aldrig!    hi hi  

Kommentarer
Postat av: Blue

Oj oj oj... så lika vi tyckte om en hel del saker... men morgonstund har inte alls guld i mun... jag latar mig gärna en stund extra... hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback