Tack för all omtanke!

Tack snälla ni som bryr er! Det lindrar t o m hostan att få en hälsning eller två!  Inatt behövde jag inte sitta uppe i fåtöljen, jag kunde ligga i sängen! Och hostan var mer sällan förekommande, så det blir nog bra det här.

Idag är det en krispig och vacker morgon. Lille hund lurade allt ut mig på en längre promenad. Så vackert det är! Förr var våren en självklarhet som kom och gick. Nuförtiden känns varje vår allt värdefullare för mig.

Har ni tänkt på alla vackra detaljer som finns runtomkring oss? Som tallbarr t ex. Titta på dem riktigt nära och se hur vackra de är!
image363
Och hur de doftar!

Såg en stubbe som jag går förbi nästan varenda dag, men om man verkligen SER och inte bara tittar, så ser man även hur vacker DEN är!

image364

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Ja visst är det så att om har de rätta ögonen med sig så hittar man otroligt mycket vackert runt omkring sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback