-och på den sjätte dagen uppstigen igen....

Klart att vinterförkylningen slår till precis när jag skulle iväg på ett hejdundrande födelsekalas i Paris! Favoritsvågern fyller "urgammal" och det var nog en fest som heter duga! (Jag är, hmmm,  ett år yngre, uschanemej) Festprissarna återvänder idag, och då får jag väl höra mer om de skjutit ner grannes parabol med raketer ? (det hände en gång förut) 

Men nu har jag kravlat mig upp och kastat alla pappersnäsdukar och hoppas att det ska hålla.

Nää, fotot på förra inlägget var från ett annat år, så lugn bara, så mycket snö har vi inte! Trots helgens snöstorm har det mesta smält bort redan.

Småprinsessorna nästan exploderade av arbetslust, det kommer mer om det snart.


Pia-Lotta, jag dricker kaffe hos Dig varje dag!


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Bra att du kryat på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback