Extreme makeover

Tröttnade på det halmliknande spretiga som stack ut under kepan. Tog mig i håret  (ha ha) och for iväg till frissan. Önskade få några roliga men diskreta lockar.

När jag tittar i spegeln nu ser jag en skräckinjagande figur som ser ut som en korsning mellan Harpo Marx (ni vet han i Marx Brothers, med vita krullet, han som är stum) och Svintoreklamen.

Det är ingen uppbygglig syn. Om jag ville kunde jag ställa mig att gråta. Men djuren bryr sig inte.
Och efter några tvättar blir det förhoppningsvis bättre. I annat fall växer det ut om nåt år eller så.

Det blev nog fel nånstans. Bild saknas (tur för er)...

Kommentarer
Postat av: Kersti

Senaste gången jag vågade mig på något sånt blev jag en pudel. Inget ont om pudlar men det pasade liksom inte mig med den sortens päls. ´men det gick över efter ett tag och ganska mång tvättar och så. Det är väl det som är bra med hår att det växer ut och blir som vanligt så småningom. Kram

Postat av: Ina

Du är vacker med eller utan svinto - så det så!

2008-05-30 @ 03:23:27
Postat av: ylle

Ja, det är väl så, att skönheten ligger i betraktarens ögon... ha ha TACK för er uppmuntran! Men egentligen struntar jag rätt mycket i utseende. Ni som ser mig i den ständiga trista blå overallen (orange på vintern) vet vad jag menar...

2008-05-30 @ 06:39:23
URL: http://litenpudelbloggar.gratis.se
Postat av: Pialotta

Näääääääääääääääää.. jag vill se:-)

2008-05-30 @ 19:40:27
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Nina

ajaj... men jag vill nog ändå se en bild.



Trevlig helg!

2008-05-31 @ 14:16:25
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback